24 Mart 2009 Salı

Turgay Demir

Fotomaç, Fanatik gibi gazetelere pek itibar etmem; bir şekilde elime geçtiği takdirde de pek fazla okumam köşe yazılarını. Ancak türlü türlü yerlere copy paste yapıldığı için bu yazılar, bir şekilde karşınıza çıkıyor... Çok fazla yazısını okumadım Turgay Demir'in. 2-3 tane internet üzerinden denk gelmişimdir, öyle anca... Ancak birkaç hafta önce yine günlerden bir gün, tesadüf eseri elime geçti Fotomaç, yapacak bir şey olmadığından da okuyayım dedim resimdeki zat-ı muhteremin yazısını... Yazının konusu, Ankaraspor-Beşiktaş maçında Tello'ya atılan jant kapağı üzerineydi. Herkesin verdiği klasik tepkiler yazdıkları, lakin bu olaya neredeyse yazının tamamını ayırması ve sürekli aynı şeyleri durmaksızın tekrar edişi "eh yeter" dedirtmişti o zaman bana... Yazının diğer ufak kısmında değindiği konular da yine hakemler, federasyon üzerineydi yanılmıyorsam. Zaten bundan önce okuduğum 2-3 yazısında da sıklıkla karşılaşmıştım hakemle ilgili ibarelerle...

Bugün yine internet'te dolanırken dikkatimi çekti bugünkü yazısı... "İspanya'dan neden 5 yedik!" diye başlığı çakmış abimiz, yazının girişinde de "ben şimdiden söyleyeyim de..." diye bir dalıvermiş, sonrasında tutabilene aşk olsun... Yazının arasında bahsettiği Liverpool-Barca olayı var da, amacı tamamen işi Beşiktaş'a getirmek, getiriyor da zaten... Milli takımın 5 yemesinin nedeninin (abimiz maçları öyle bir şekilde oldu bittiye getiriyor ki, gerçekten 2 maç oynanmış, 5 golü yedik diye düşünmeye başlıyor ve bunun nedenlerini sorgulamaya başlıyorsunuz kendi kendinize) sadece Nobre ve Toraman'ın kadroya alınmamasıyla açıklanmasını da gördüm ya, daha da kaçarım artık Turgay Demir ismini gördüğüm-duyduğum yerden...

Yazının tamamı da şurada okumak isteyenler varsa...

Hiç yorum yok: