24 Mart 2009 Salı

CSKA 56-47 Partizan

Gece güzel başladı, sağlam başladı. Tabii zevkli basketbolu bol skor, bol basket; sıkıcı basketbolu düşük skor, az basket olarak son derece sığ bir biçimde tanımlayıp, bu maçta oynanan basketbola sıkıcı diyerek beni şaşırtmış (!) olan ekran başındaki ikili (özellikle de maçı anlatanı), sahadaki savunmanın, özellikle de CSKA'nın yaptığı savunmanın hangi boyutlarına ulaştığını tam anlamıyla idrak edemedi sanırsam... Son 5 dakika hariç, her CSKA savunmasını izlerken muazzam bir zevk aldım, hiçbir delik yok neredeyse, rakip takımı harika bir şekilde kilitlemişler ve çok fazla enerji harcamadan, kendini yerlere atarak hırpalamadan akıllı bir şekilde nasıl savunma yapılırın dersini verdiler dört dörtlük bir şekilde bu akşam. Ha tabii, zaten CSKA için alışık olduğumuz bir durum bu, her maçlarında buna benzer savunma performanslarını izliyoruz. Maç boyunca belki izleyenleri ayağa fırlatan bir hücum hareketi, bir sayı olmadı ama Khryapa'nın 2 Partizan fastbreak'ini harika bloklarla kesmesi mest etti beni mesela. Ayrıca oyunun hızladığı vakitte, iki takımın hücum yönünde de usta olduğunu gördük... Ama yok; Efes-Kepez maçında Ender topu getirir, dribblingle içeri dalıp jump shot'ı yollar, karşıdan gelir Fitch sallar, sonra alır öbürü sallar, Efes 90-85 kazanır, sonra da "müthiş maç oldu değil mi Çetin hocam" deriz... (takım isimleri sadece örnek olarak verilmiştir..)

CSKA'nın seriyi 4. maçta bitireceğini düşünüyorum. Partizan çılgın taraftarıyla Sırbistan'da bir galibiyet kapacaktır tahminimce ama son maça kalmasını da pek olası görmüyorum. Bu maça 142.5 sayı marjı veren iddaa'ya, sezon içinde iki takımın aralarında oynadıkları maçlara bakmasını, play-off maçlarının grup maçlarından çok daha sert geçtiğini idrak etmesini dilerim...

1 yorum:

murarty dedi ki...

İddia ile ilgili,iyi dileklerinizin sebebini anlayamadım!Hafta sonunda da;Darüşşafaka-Beşiktaş maçına güzel bir sınır vermişlerdi.Ben de böyle devam etmelerini diliyorum.
Hoşçakalın.