22 Şubat 2009 Pazar

Saçmalık

Eğer vakit bulabilirsem turnuvaya dair bir şeyler karalamaya çalışacağım bir ara ama dün yaşanan rezaleti belirtmeden geçemedim.

Mükemmel bir maç izledik dün İzmir Halkapınar Salonu'nda. Ancak 2 uzatma sonucunda sona erebilen, yorulmak nedir bilmeyen, veya yorulsa da, bu yorgunluğu belli etse de, asla yılmayan takımlar, koskocaman yürekler vardı parkelerin üzerinde. Bu maçı benim açımdan mükemmel hale getiren en önemli etken Murat Kaya'ydı. Eminim, birçok kişi için de aynıdır. Bu blog'un ilk günlerinde onun hakkında yazmıştım bir şeyler, çok da fazla eleştirmiştim aslında ama bu maç gösterdiği performans için, saygıyla önünde eğilmek istedim. 32 sayısını falan geçtim, hiç umrumda değil attığı sayılar, sahadaki gördüklerim yeterli benim için.

Gelelim maç sonuna. Maçın yıldızı ödülünü Erdemir'den Hakan Demirel aldı. Kötü bir şaka olmalı bu diye düşündüm başta, daha sonra öyle olmadığını anladım maalesef. Yok yani, bir mantık çerçevesine uyduramadım bir türlü bu yapılanı. Erdemir maçı kazandığı için o takımdan birine vermek zorunda değilsin bu ödülü. Hadi, büyük bir fark olsa anlarım da, 2 uzatma oynanmış, sadece 2 sayı farkla bitmiş, çok çok yakın bir maç sonrasında taraf ayırt edilmemeliydi bu ödül için. Eğer Erdemir atıyorum 10 sayı bir fark sonucunda, rahatlıkla kazanmış olsaydı eğer bu maçı, Murat Kaya'nın bu performansına rağmen Erdemir'den bir oyuncuya gidebilirdi bu ödül, kabul edilebilirdi bu az çok. Onu da geçelim. Madem, illa ki Erdemir'den birine vermek istiyorsun bu ödülü, niye Hakan Demirel'dir bu isim? En çok sayı atan oyuncu diye mi acaba? Kritik anlarda saçmalamış, kritik serbest atışların hepsini kaçırıp G.Saray Cafe Crown'ın maça geri dönmesine ön ayak olmuş Hakan Demirel'e bu ödül... İlginç gerçekten. Üstelik yanında Antwain Barbour ve James Thomas dururken. Neyse, fazla aklım ermiyor demek ki bu işlere...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ne o zoruna mı gitti fenerlinin alması ödülü arı mı soktu saçmalıkmış

Adsız dedi ki...

hatta sırf 32 sayı attı diye kupayı direk size versinler hiç görülmemiş bir şey bu 32 sayı helal valla kim yapabilir bunu başka ne kadar yüzsüz bir taraftarsınız

Mesut Ulukök dedi ki...

"32 sayısını falan geçtim, hiç umrumda değil attığı sayılar, sahadaki gördüklerim yeterli benim için."

Sheed dedi ki...

bi bizim çocuklara verelim durumu vardı heralde.. finalde de smith'in istatistikleri çok daha etkileyiciyken kerem'e verdiler.. gerçi bence turnuvanın emvipisidir kendileri ama normal şartlarda final emvipisi smith, söz konusu maçın emvipisi de barbour çok net..