16 Ocak 2009 Cuma

Soner - Hammonds

Efes Pilsen Euroleague'e veda etmesinin ardından epey şişkin olan yabancı kadrosunu boşaltmak için çalışmalara başladı. Geriye dönelim bir önce isterseniz. Kadrodaki yabancılar şöyleydi: Kasun, Shumpert, Smith, Vujanic, Thornton, Kakiouzis, Hammonds ve Drobjnak. Ligde 6 yabancı bulundurma hakkı var zaten. Bunlardan biri de bench'te dahi oturamıyordu. Geriye kalan 2 oyuncu da bir şekilde elden çıkarılmalıydı. Drobjnak gönderildi ilk etapta, sonrasında sıra beklendiği gibi Hammonds'a gelmiş. Sanıyorum 1 yabancı daha gönderilecek Efes'te. Salsa, Smith olabilir diye çıtlatmış ama ben pek ihtimal vermiyorum buna. Efes'in böyle bir hata yapacağına inanamıyorum zira. Kakiouzis yolcu olabilir diye düşünüyorum; ama konu tam olarak o değil zaten başlıktan da anlayabileceğiniz üzere.

Hammonds'un Efes'e transfer olmasının ardından, Soner direksiyonu eline almıştı Darüşşafaka Cooper Tires'ta. Tüm maç sahada kalıyordu hiç kenarıya gelmeden. Hammonds takımda iken, süresi azalıyordu azımsanmayacak kadar; Hammonds'un dönüşüyle birlikte nasıl değişecek dengeler takımda, merak ediyorum. Hammonds'u 2 numara olarak kullanması bir seçenek Ekrem Memnun'un; ama ondan ziyade Soner ile Hammonds'un sürelerini paylaştırılması söz konusu olacak sanırım. Beklemek, görmek lazım.

1 yorum:

saLsa dedi ki...

Bugün Soner 40 dakika, Hammonds da 37 dakika sahada kaldı. Yani maç boyunca beraber oynadılr bir başka deyişle. Bugün Selçuk deplasmanında rakibin Mack'i 2 numarada kullanmasından mütevellit gerçekleşmiş olabilir bu durum bu kadar maksimumda ama sık sık iki oyuncuyu aynı anda sahada göreceğiz bence, emin olablirsin Mesut. ;)