21 Ocak 2009 Çarşamba

Oylamam Nerede?

Beko All-Star kadroları açıklanalı birkaç gün oluyor. Kadrolara dair yığınla eleştiri yapıldı; şu neden alındı, şu neden alınmadı gibilerinden. Bu açıdan benim de şikayetimin olduğu şeyler, beğenmediğim seçimler var. Mesela Alex Gordon listedeyken Aubrey Reese'in olmamasına şaşırdım. Charles Smith'i bekliyordum veya. Cüneyt Erden'in yanına soru işareti koyar, Emir Preldzic'i de ararım. Hadi bunları geçtim; bunların hepsi bir yana da, ben şu oylama olayına taktım kafayı. Girdik, üye olduk, oy verdik o kadar ama kimin ne kadar oy aldığını falan göremedik hiç. Ben nereden bileyim senin bir çakallık yapıp yapmadığını o zaman? NBA'de sürekli oylamanın gidişatı halka sunulur; belirli aralıklarla kimin kaç oy aldığı açıklanır. Coachlar seçtikleri oyuncuları neye göre seçtiklerini, neden takıma aldıklarını açıklarlar. Orada hep mi doğru oyuncular seçiliyor, hatasız bir şekilde? Tabii ki hayır. Zaten tamamen göreceli bir şeydir bu seçimler; kesin bir doğru yoktur böyle işlerde ama işin bir mantık boyutu var tabii. O kadar uçuk ve saçma seçimler oluyor ki bazen Türkiye'de...

Kopyala/yapıştır'ı bile doğru düzgün beceremiyoruz; Bulls kızlarını getirmekle olmuyor ki sadece...

Hiç yorum yok: