7 Ocak 2009 Çarşamba

Ortaya Karışık Bayan Basketbolu

Ekseriyetle Galatasaray'ı takip ederim bayan basketbolunda. Onla bağlantılı olarak da biraz Fenerbahçe, biraz Beşiktaş. Bu yüzden çok fazla bilgim yok bayan basketboluna dair; çok fazla ilgim de yok açıkçası ama son zamanlarda gündem epey yoğun bayan basketbolunda, ufak tefek notlarımızı geçelim biz de.

- Bayanlar All-Star karşılaşması var bu Cumartesi. Kadrolar da açıklandı bu hafta içinde; direk olarak Augustus'u aradı gözlerim listede, zerre şüphem yoktu orada olacağından ama 5-6 defa göz gezdirmeme rağmen bulamadım listede kendisini. Sonunda benim gözlerimde bir problem olmadığını, Augustus'un kadroya alınmadığını anladım. Sakatsa (ki değil) veya bu maça gelmek istemiyorsa kişisel olarak Augustus sorun yok; ama performanslara bakılarak kadroya dahil edilmediyse eğer, cidden çok fazla yorum yapmaya gerek yok bu konu hakkında.

- Katie Smith'i transfer etmiş Fenerbahçe. Bayan basketbolunu takip etmiyorum derken WNBA de dahildi bunun içine; lakin Katie'yi bu yaz oynanan WNBA Finalleri'nde izlemiştim. Tek kelimeyle olağanüstü bir performans sergilemişti. Finallerin MVP'si ödülünü de almıştı zaten. Transfer gerçekleştikten sonra göz attım kariyerine. Hakikaten çok sağlam bir oyuncuya benziyor CV'sine bakıldığında. Eh, 3-4 aylık süreçte o izlediğim performansından da çok fazla bir şey kaybettiğini sanmıyorum... Mükemmel bir transfer yaptı yani Fenerbahçe, tebrik etmek lazım. Sezona "kesin şampiyonuz" havalarıyla giren Galatasaray'ın suratına ligde gelen 4 mağlubiyet ve sahadaki kötü oyun fena çarpmıştı. Bu transferden sonra işin ciddiyetini anlayacaklardır iyice. Zaten, bu hafta 3 yeni transfer daha yapıldı sarı kırmızılılarda da. Vickie Johnson'ın ailevi sebeplerinden dolayı Galatasaray'a dönmemesi dolayısıyla Keisha Brown ve Şaziye Karslı transfer edildi. Artı olarak geçen sene kadroda olan Sophia Young da geldi geri. Özellikle Young ve Şaziye transferleri önemli, iyi katkılar verecekleri de kesin. Ancak, Galatasaray'ın kötü gidişindeki en büyük sebeplerden biri de kadro şişkinliğiyken, insan düşünüyor biraz haliyle.

- Beşiktaş'a dair bu sezon hiçbir şey bilmiyorum açıkçası. Milica Dabovic dışında tabii. :)

2 yorum:

X dedi ki...

Cem Akdağ'ın görevi bıraktığı söyleniyor bu akşam.

Mesut Ulukök dedi ki...

Evet dün gece yarısı görevinden ayrıldı Cem Akdağ..