20 Ocak 2009 Salı

Hüseyin Beşok'a Dair

Sezon başında düşünülmüyordu takım içinde bu koca yürekli adam. Çalıştı, didindi, elinden geleni yaptı formayı kapmak için. Başardı. Fırsatları buldu; değerlendirdi. Şimdi onun için herşey daha güzel gidiyor Ağustos-Eylül aylarına göre muhakkak. Ligin resmi sitesi için Mete abi de bir röportaj yapmış onu ihmal etmeyerek, şuradan okuyabilirsiniz.

Röportajdan oldukça dikkatimi çeken ve Hüseyin'i takdir ettiğim bir kesit:

'Bana "bu sezon sana çok fazla oyun süresi vermeyeceğiz, senden daha az yararlanmayı düşünüyoruz" demişlerdi. Ben de "tamam, Galatasaray için bu daha hayırlı olacaksa bana ne görev verirseniz ben o görevi elimden geldiğince en iyi şekilde yerine getirmeye hazırım." demiştim. Ben hiçbir zaman Galatasaray kulübüne zarar vermem, verecek bir davranışta bulunmam söz konusu dahi olamaz. Bana verilen görev neyse -bu ister 1 dakika olsun ister 30 dakika- onu en iyi şekilde yapmaya çalışırım ki bunu yapmaya çalıştım.'

...

1 yorum:

Olgahan dedi ki...

Metin Oktay 1 Işıl Alben 2 ,Hüseyin Beşok 3

Büyüksünüz..