16 Ocak 2009 Cuma

Euroleague Top 16 Kuraları

F.Bahçe Ülker, dün akşam Lottomatica Roma'yı 90-86 yenerek grubunu 3.sırada tamamladı. Maç saatinde bazı aksaklıklar, sorunlar ardı ardına gelince 11'e doğru geçebildim ekranın başına. İçimden maç bitmiştir şimdiye kadar diye geçirirken, uzatmalardaki ilk hücumu yakaladım. Ondan öncesini bilmiyorum ama F.Bahçe Ülker, son hücumda sayıyı atmak için baya bir kasmış yazılanlara bakılırsa. Ben de anlam veremedim buna pek; ama Tanjevic maçtan sonra yaptığı açıklamada, kendilerine 10 değil 15 sayı fark gerektiğini, uzatmalarda bu farkı yakalamalarının çok zor olduğunu ve maçı kazanmaya oynadıklarını söylemiş. Öyle veya böyle ulaştı amacına zaten Tanjevic. Mrsa'nın art arda üçlükleri, turnikesi, basket faulü derken ihtiyacımız olan fark için iyiden iyiye umutlanmıştık; lakin Becirovic içimizdeki umutları söndürdü üçlükleriyle. 15 sayı fark olmadı belki; ama güzel bir galibiyetle nokta koyuldu gruplara. Eğer grubu ikinci sırada bitirebilseydi F.Bahçe Ülker, çok ama çok büyük bir avantaj yakalayacaktı; olmadı maalesef.

Top 16 kuraları, pazartesi günü çekiliyor. Torbalar belli:

1.Torba: Unicaja Malaga, AXA Barcelona, TAU Ceramica, CSKA Moskova
2.Torba: Olympiakos, Montepaschi Siena, Lottomatica Roma, Real Madrid
3.Torba: Maccabi Tel-Aviv, Panathinaikos, Fenerbahçe Ülker, Armani Jeans Milano
4.Torba: Cibona Zagreb, Prokom Trefl, Alba Berlin, Partizan

CSKA Moskova - Montepaschi Siena - Cibona Zagreb üçlüsü en acımasız kura olur benim açımdan F.Bahçe Ülker için. Unijaca Malaga - Real Madrid - Prokom Trefl üçlüsü ise basınımızın tabiriyle "lokum gibi"...

F.Bahçe Ülker'in kendi grubunda oynadığı takımlarla eşleşme gibi bir durumu yok ayrıca, onu da belirteyim. Kolay değil F.Bahçe Ülker'in işi bu aşamadan sonra; ama yukarıda ilk yazdığım "acımasız" kurayı çekmez isek, az çok umutlanabiliriz. Bol şanslar kurada temsilcimize, şans melekleri yanlarında olsun.

Hiç yorum yok: