24 Ocak 2009 Cumartesi

Beko All-Star 2009

Önden söyleyeyim, kendi açıma yeterli keyifi alamadım organizasyondan. Bunda organizasyonu televizyon başında izlememizin de payı olabilir tabii ki; bu tarz şeyler biraz da o atmosferin içine girince insana tat verir. Red Foxes'ı reklamlar sebebiyle 10-15 saniye izleyebildik mola başına. Burada Red Foxes çıktı mı ekrana yapışan şahıs, orada ne yapar bilinmez...

3 sayı yarışmasında blog ahalisi yanılmamış. En yüksek oyu Ömer Ünver almıştı bizim oylamamızda, yine rahat bir şekilde aldı götürdü yarışmayı geçen yılki gibi. Özellikle bu sene Alper'in çok iyi üç sayı kullandığı maçları görünce, "sürpriz ata oynayayım ben, farkımız olsun dimi eheh" dedim; iyi patladım. NBA'de iki senedir bu yarışmayı kazanan Jason Kapono ile Ömer Ünver'in en büyük benzerliği, ikisinin de 1 sene boyunca yemeden içmeden sadece bu yarışmaya çalışmaları olsa gerek. Maçlarda piyasada yok bu elemanlar...

Sen geçen sene getirip önümüze White'ı koyarsan bu seneki yarışmayı izleyince de suratımızı ekşitmemize razı olacaksın artık. :) Adaylar açıklandığında Jason Forte ismini gördükten sonra, herkes gibi "bu ne?" moduna girdim ama boş adam olmadığını gösterdi Forte (en azından smaç konusunda). Prowell, Sinan ve Forte öne çıktı benim açımdan yarışmada. Prowell, olmayacak smaçlar vurmaya çalıştı; kendine yazık etti. Öyle şeyler deniyor ki; aha yaparsa kesin tam puan alacak diyorsun, ama bir yandan da (afedersiniz) "nah yaparsın" diyorsunuz. Sinan da iyi smaçlar vurdu; özellikle 360'ı muazzamdı ama Forte hak ederek kazandı. TBL'nin en kofti yabancılarından -belki de en kötüsü- ama bu smaç işi çok daha başka bugün gördüğümüz gibi.

Maça dair inanın, yapacak hiçbir yorum yok. Bir yandan bilgisayara göz atıyordum maçı izlerken. MSN'de biri titreşim göndermiş; kafamı eğip tıklıyorum konuşma penceresine, spiker o sırada Graves'den üç sayılık isabet, diyor. Pencereyi alta indiriyorum; kafamı kaldırıyorum - bu ana kadar geçen süre 3 saniye ya var, ya yok - Serkan Erdoğan şuta kalkıyor. Pes vallahi. Denecek fazla bir şey yok. Traylor biraz güzelleştirdi ama All-Star'ı. Tipini, fiziğini Shaq'a falan benzitiyoruz da sempatiklik, bu All-Star organizasyonlarına kattıkları renk açısından da pek farkları yokmuş hani. :) Traylor'a da bir tebrik gönderelim kazandığı MVP ödülü için.

Red Foxes, Hadise ve Slam Nation üçlüsü aralarda çıkarak, maçın baygınlığını üstümüzden atmaya çalıştılar ama onlar da yetemediler bu bizim "harika" All-Star maçımıza...

1 yorum:

MixBasket dedi ki...

Slam Nation faciaydı abi ya..