2 Ocak 2009 Cuma

Beko All Star 2009

Beko All Star 2009 kadroları için oylamalar başladı. Oylama, geçen yıl ki gibi yine üyelik gerektiriyor. Ligin resmi sitesinden oylamaya şöyle katılabilirsiniz.

Salsa değinmiş gerçi ama benim ve pek tabii herkesin dikkatini çeken oyuncuların pozisyonları konusu hakkında birkaç cümle geçelim yine de. Ben sezon başından beri Oyak Renault'u izliyorum; ne Joseph Jones'un 2 oynadığını gördüm, ne de Evren Büker'in 3. Kim belirliyor oylamaya katılacak oyuncuları ve pozisyonlarını, çok merak ediyorum. Yok yani, çocuk oyuncağı değil ki bu iş. Hadi bir kişi hata yaptı diyelim, orada eminim zilyon tane bu işle ilgilenen (öyle umuyorum en azından) kişi vardır, birisi çıkıp uyarmıyor mu? Ne bileyim, Tutku'yu 2 numara olarak koy, Gurovic'i 2 numara olarak koy falan ama Evren'i 3 numaraya koyma. Pozisyonları hatalı başka oyuncular da var tabii ama dediğim gibi bir daha yazmak çok da gerekli değil aslında.

Oylarım; Soner Şentürk, Joseph Crispin, Sinan Güler, Antonio Graves, Cevher Özer, Emir Preldzic, Kerem Gönlüm, Michael Wright, Fatih Solak ve Lance Williams'a gitti. Crispin, Graves, Cevher, Preldzic, Wright ve Williams'ın oyları tamamen performanslarından dolayı benim açımdan. Soner'i bu sezon yaptığı çıkış hatrına seçtim, yoksa Tutku daha iyi tabii. Zaten muhtemelen 1.çıkacaktır buradan Tutku (Fenerbahçe Ülker taraftarları Damir'e yüklenecek gerçi). Sinan Güler'i işin şov yönünden, Kerem Gönlüm'ü özel sempatimden dolayı seçtim tamamen. 

Fatih Solak'a takıldınız muhtemelen, ne yapalım adam yok doğru düzgün...

Hiç yorum yok: