19 Ocak 2009 Pazartesi

Beko All-Star 2009: 3 Sayı Yarışması


3 sayı yarışmasına katılacak adaylar da açıklandı kadrolarla birlikte. Aşağı yukarı beklenen seçimler bunlar ama Mrsic'in seçilmemesine şaşırdım ben. Son senesi olması sebebiyle pas geçmeyeceklerini düşünüyordum onu. Mevcut adaylar arasında favorim Alper, plase Lofton. Geçen senenin şampiyonu Ömer'e de dikkat etmek lazım tabii. Kazanmasına en az ihtimal verdiğim isim Reha Öz benim. Maç içinde iyi atıyor, eyvallah da; o stille bu yarışmada zor biraz işi sanki. :)

Kadroları ve smaç yarışmasına katılan oyuncuları yazmaya gerek duymuyorum; tüm haber sitelerinde var zaten tüm bunlar. 2-3 cümle karalasak bu post'ta onlar hakkında, kafi. Çok fazla oyuncu olduğu için ilk bakışta şu eksik, şu olmamış diyemiyorum, kolay kolay çarpmıyor göze bolluk olduğu için. Ama mesela Reese'in olmasını beklerdim ben. Oyak Renault'nun ilk yarı performansı da fazlasıyla ödüllendirilmiş. Yabancı karmasına Alex Gordon'u, yerli karmasına coach olarak Yücel Platin'i, 3 sayı yarışmasına Alper Saruhan'ı ve smaç yarışmasına Tufan Önen'i vermişler. Smaç yarışmasında Baxter'ın olmaması dikkatimi çeken diğer bir ayrıntı oldu ayrıca. Maçı yabancı karması, smaç yarışmasını Ibekwe kazanır diyip noktalayalım post'u.

2 yorum:

MixBasket dedi ki...

Hiç biri kazanmaz.. Damir Mrsic kaybedilir...

Serdar dedi ki...

Baxter'ın Amerika'ya gtme durumu vardı,bu fikrinden caysa idi katılıcaktı, lakin olmadı ...