22 Ocak 2009 Perşembe

Ayhan Şahenk Sosislisi

G.Saray Cafe Crown-Darüşşafaka Cooper Tires maçı öncesi şöyle bir haberlere göz gezdireyim derken, şöyle bir şey yakaladım. Salon içindeki bilmem ne kafe, Galatasaray taraftarına özel "Aslan Menü" hazırlamış. Menüye göre, taraftarlar 2 adet sosisli sandviçi ve bir kutu içeceği 13 YTL yerine 10 YTL'den alabileceklermiş. Bu haberden önce de çok methetildiğini biliyordum Ayhan Şahenk'teki sosislinin; ama sosislide yapılan indirimin haber konusu olacağını da hiç düşünmemiştim, ne yalan söyleyeyim. :)

Yiyenlerden, sosisliyle ilgili yorumları bekleriz tabii...

4 yorum:

X dedi ki...

Caferağa kral gerisi yalan...

dejavu dedi ki...

Sosisli indirimi yaptıracaklarına kaynak yapılıp kapatılan pembe koltukları açtırsınlar bir zahmet.Elimizde makbuz var,hangi sıra hangi koltuğu aldığımızı gösteren ama ortada koltuk yok.

saLsa dedi ki...

Geçen gün aklımdan geçti bir sosisli yazmak, tabii Caferağa sosislisiyle ilgili. Bu posttan sonra bu fikrimi biraz daha öne alayım ben. Bekle beni Caferağa sosislisi yazısı. :)

Mesut Ulukök dedi ki...

Her türlü sosisliye açığız.. :)