26 Ocak 2009 Pazartesi

Amerika Bu Kızı Konuşuyor(muş)

Açtım okuyorum şu haberi. "Amerika bu kızı konuşuyor" ve "Amerika'daki Kolejler Ligi" gibi ifadeleri görünce dedim herhalde olağanüstü işler yaptı bizim Türk vatandaş. Bir yandan da, "bu kız, bu kadar iyiyse neden daha önce hiç duymadık biz bunu buralarda?" diye içimden geçiriyorum. Bunları düşünürken okumaya devam ediyorum ve kilit nokta geliyor karşıma: "10 dakika sahada kalan İpek Derici, karşılaşmayı 7 sayı, 4 ribaunt, 3 asist ve 2 top çalma gibi istatistiklerle bitirdi." Eyvallah, 10 dakika gibi bir sürede bu yaptıkları müthiş ama başlık nedir öyle? Amerika'nın kaçta kaçı bayan basketbolu izliyor? Kaçta kaçı Bayanlar Kolej Ligi'ni izliyor? Kaçta kaçı bu takımı biliyor? Kaçtı kaçı İpek'i tanıyor? Kaçta kaçı bu maçı izledi? Ve kaçta kaçı bu kızı konuşuyor? Neyse, biz tıkladık ya o linke; yeter o haberi yazanlara bu zaten...

3 yorum:

MixBasket dedi ki...

Gerçekten de alınan süreye oranla iyi bir istatistik.. Milli Takım'da oynuyor mu bu hatun?

Adsız dedi ki...

o fotodaki şahıs ipek derici değil, bilginize.

ipek derici, genç milli takımda forma giyiyordu, ümit milli takıma da çağırılır bu ihtimalle.

Mesut Ulukök dedi ki...

@adsız

biliyorum onun olmadığını. resmini bulamayınca bayan basketbolundan herhangi bir resim koydum.

bilgi için de teşekkürler.